top of page

עמדת אפטר פארטי פוגעת במסיבה?

עודכן: 18 בינו׳ 2023

קודם כל מזה אפטר פארטי?

אחרי הקבלת פנים והמנה העיקרית בשעות הלילה המאוחרות יותר מקובל להוציא עוד קצת לאוכל לאורחים הרעבים שלנו (בכל זאת עברו שעתיים)

כיום, זוגות שיש להם הרבה צעירים באירוע משלמים אלפי שקלים נוספים כדי להאכיל שוב את האורחים. (וזה מקסים ונדיב מצדם)


הרצון שלנו לייצר שפע ולפנק את האורחים שלנו הוא מעולה, אבל לפעמים אנחנו שוכחים כמה דברים חשובים ולשם כך קיבצנו את הטיפים הכי חשובים שלנו בתור מומחים במסיבות חתונה על מנת שהפינוק לא יבוא על חשבון המסיבה


דמיינו אתכם רוקדים במועדון, האלכוהול זורם, האנרגיות גבוהות ואז פתאום יוצאת עגלה מלאה בהמבורגרים / אוכל כבד כלשהוא ואתם מיד מתפתים מעמיסים קצת קטשופ וציפס בצד ומתחילים לאכול, הכל טעים ומושלם! ואז אתם מסיימים לאכול… ורוצים מיד להתיישב על הספה הקרובה או פשוט להתקפל הבייתה וללכת לישון!


כן, ארוחה אחרי המסיבה זה כיף וזורם, אבל בזמן המסיבה זה כנראה הדבר האחרון שצריך כדי להשאיר את האורחים שלנו ברחבה.

אז מה כן אפשר להציע להם?

מתחתנים בקיץ? מה עם עגלת פירות מפנקת לתוך הרחבה? אין כמו אבטיח, מלון, ענבים ומנגו קרים טריים, חתוכים לאכילה מיידית ממש בזמן שהאורחים מפזזים להרים את רמת הסוכר ולהמשיך את המסיבה.

מתחתנים בחורף? מעולה! מה לגבי פיתות סביח קטנות? (דגש על קטנות) בורקס פינוקים או אפילו ג’חנון? משהו שאפשר לתפוס בביס ולהמשיך לרקוד

אחרי כל השפע והאוכל, האורחים שלכם כבר מאוד מלאים מכל האוכל באירוע, הם לא באמת רעבים עם הבטן, הם רעבים עם העיניים. לפעמים אפשר לפנק אותם במשהו קטן מבלי להוציא אלפי שקלים או לבזבז עוד מוצרים מהחי.

כמובן, הכי חשוב באירוע, יותר מכל עמדת אפטר או סידור פרחים.. זה שתבחרו דיג׳יי שיודע להשאיר את הקהל שמח מבסוט ואתכם עד מאוחר ללא קשר לאוכל :-) ובזה, אנחנו אלופים!







bottom of page